Tájékoztatás vagy idegbaj: megosztó reklámfogás az amerikai boltokban
Nem látni, mi van a hűtők polcain, hanem a hűtőajtón futó reklámokat kell nézni.
Nem látni, mi van a hűtők polcain, hanem a hűtőajtón futó reklámokat kell nézni.
A Nyerges Zsolt közvetlen és Simicska Lajos közvetett érdekeltségébe tartozó Publimont Kft. 260 milliós bevételt garantál a MÁV-nak.
Új felülettel, a női combokkal szélesedett Tokióban a reklámvilág.
A Facebookon most debütáló kilépő oldali hirdetés ötvözi a Facebook többmilliós elérését a teljes oldalas megjelenés exkluzivitásával. A hirdetők a statisztikák szerint 1,4 millió magyar felhasználót érhetnek el vele.
Terézváros polgármestere szerint akár működik a telefonfülkékben a készülék, akár nem, akár kártyás, akár érmés, akár vécének használják egyesek, akár szemetesnek, az oldalán lévő hirdetések jól jövedelmezhetnek. Egyetlen fél profitál belőle: a Magyar Telekom.
Az oligarcha pingálós akciója adta az ihletet a pártnak, amiből estére az “Orbán/Rogán/Mészáros ülni fog” gerillaüzenet bontakozott ki. És vajon Simicska ülni fog, ha a Momentumon múlik?